Elektronická spisová služba pro správu sociálního zabezpečení

Díky tomuto projektu byla na 85 pracovištích České správy sociálního zabezpečení zavedena elektronická spisová služba, která zároveň navazuje na provoz datových schránek a e-mailovou komunikaci.

Programové období: 2007-2013
Operační program: IOP
Příjemce: Česká správa sociálního zabezpečení
Zahájení projektu: 1.4.2010
Ukončení projektu: 30.11.2012
Téma projektu: eGovernment
Stav projektu: Dokončený

V praxi to znamená především zajištění příjmu, odesílání, evidenci, zpracování a uchování elektronických dokumentů došlých a odesílaných informačním systémem datových schránek, dále pak prostřednictvím e-podatelny (e-mailu) a v neposlední řadě evidenci a zpracování dokumentů došlých do listinné podatelny a odesílaných listinnou výpravnou. Sjednocením zpracování dokumentů, které přicházejí na Českou správu sociálního zabezpečení různými komunikačními kanály (datové schránky, listinná podání, e-podatelna), a automatizací těchto činností dojde k celkovému zkvalitnění a zefektivnění práce a tím zvýšení kvality poskytovaných služeb klientům ČSSZ.

Výše dotace EU: 22 130 565,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 3 905 395,00 Kč
 
Celková částka: 26 035 960,00 Kč