Telekomunikační úřad-nový systém elektronických žádostí

Nový elektronický systém podávání žádostí  na Českém telekomunikačním úřadě má zjednodušit komunikaci mezi úředníky a veřejností.

Programové období: 2007-2013
Operační program: IOP
Příjemce: Český telekomunikační úřad
Zahájení projektu: 1.4.2010
Ukončení projektu: 29.4.2012
Téma projektu: eGovernment
Stav projektu: Dokončený

Telekomunikační úřad řeší za rok více než sto tisíc podání ke správnímu řízení, přičemž počty se každoročně navyšují. Ruční přepis těchto podání do informačních systémů představuje nadměrnou administrativní zátěž. Proto byl zaveden elektronický systém, který přijímá a zpracovává podněty a žádosti od veřejnosti.

Data z interaktivních formulářů doručených na úřad se automaticky vkládají do spisové služby a ostatních informačních systémů bez nutnosti ručního přepisování, což mimo jiné sníží i chybovost zapisovaných dat. Elektronické formuláře jsou k dispozici na webových stránkách a je možné je zaslat emailem, datovou schránkou i webovou službou. Listinná forma zůstává nadále jedním z možných způsobů doručení.

Výše dotace EU: 6 104 771,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 1 077 313,00 Kč
 
Celková částka: 7 182 084,00 Kč