• Využití výstupů projektu ve výzvách SC 2.4 Vzdělávání ve věcném hodnocení
  • Výzva č. 32/33 a 46/47 - konektivita školy
  • Výzva č. 47 - jeden žadatel a více projektových žádostí
  • Kmenová učebna
  • Výzva č. 32 a 33 - soukromá škola jako žadatel
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – zveřejnění místního akčního plánu (MAP) na webu
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – řešení bezbariérovosti
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – podání projektu v případě, kdy ještě není schválený MAP
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – jiné jméno projektu v MAP a v žádosti o podporu (v MS2014+)
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – v MAP uveden komplexní záměr školy - lze do IROP předložit pouze část z
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - jak má škola do Strategického rámce MAP uvádět své záměry
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - historie žadatele u neformálního vzdělávání
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - má žádost o podporu podávat zřizovatel školy (obec) či škola sama
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - kompletní rekonstrukce rozvodů vody a odpadu v budově školy
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – vybudování bezbariérových WC a následná oprava všech WC ve škole
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - výdaje na sborovnu, ředitelnu a administrativní zázemí školy
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - bezbariérovost celé školy nebo postačí pouze bezbariérovost učeben
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - navýšení kapacity v Rejstříku škol a školských zařízení
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – možnost pouze nákupu vybavení
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - nákup schodolezu
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - rozšiřování kapacit kmenových učeben a klesající demografická křivka
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – modelový příklad poklesu počtu dětí
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - jak budou hodnoceny žádosti
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – bude se výzva opakovat
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - předčasné uzavření výzvy
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - možná realizace opravy budov
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - poměr investic do staveb a investic do vybavení
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – bezbariérovost jako podmínka projektů
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – přesun alokace mezi oběma výzvami
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - ex-ante kontrola
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – škola v Rejstříku škol a školských zařízení
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - ceny schodolezů a průzkum trhu
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - rezervy v rozpočtu a vedlejší položkové náklady jako způsobilý výdaj
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - odborné učebny v půdní nástavbě a související způsobilé výdaje
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - technické zhodnocení majetku školy
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 - školní poradenské pracoviště a krajští pracovníci pedagogické poradny
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – cvičná kuchyňka pro žáky
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – venkovní učebna
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – učebna pro výuku PC
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – bezbariérový přístup i k venkovním učebnám
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – mobilní učebny informatiky
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – živé zvíře pro výuku přírodopisu
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – učebna kybernetiky
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – do jakých učeben lze pořídit PC
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – zeleň a věcné hodnocení
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – stromy jako herní prvek u ZŠ
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – demolice jako způsobilý výdaj
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – dokumentace ke konektivitě jako způsobilý výdaj
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – vstupní karty pro žáky – způsobilý výdaj
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – výdaje na zelenou střechu – hlavní, či vedlejší aktivita
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – využití vybudované učebny počítačů
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – minimální rozsah memoranda či jeho vzor
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – bodování věcného hodnocení „využití výstupů více školami“
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – podepsání memoranda o spolupráci třemi školami navzájem v rámci jednoho
  • Seminář - výzva č. 46 a 47 – jazyková učebna a komunikace formou videokonference se zahraniční školo
  • Výzva č. 47 - odborná a kmenová učebna
  • Výzva č. 47 - výstavba nové ZŠ jako zvýšení kapacity stávající ZŠ
  • Výzva č. 32 a 33 - bezbariérovost
  • Odborné učebny na střeše tělocvičny ZŠ
  • Rozšíření kapacity odborné školy a vybudování odborných učeben
  • Výzva č. 14 a 15 - navýšená kapacita MŠ
  • Výzva č. 14 a 15 - bezbariérovost
  • Výzva č. 14 a 15 - venkovní stavební práce
  • Výzva č. 14 a 15 - šatny a handikapované děti
  • Výzva č. 14 a 15 - bezbariérová úprava a šatny
  • Výzva č. 14 a 15 - parkování vozidel rodičů dětí navštěvujících MŠ
  • Celoživotní vzdělávání - způsobilé výdaje
  • Klíčové kompetence
  • Kapacita MŠ
  • Modernizace prostor
  • Kapacita podporovaných zařízení
  • Výzva č. 14 a 15 - soukromé MŠ
  • Výzva č. 14 a 15 - kapacita dětí
  • Bezbariérovost a zřízení výtahu
  • PC technika a učebny pro ICT technologie
  • Odborná jazyková učebna
  • Jak odůvodnit navýšení kapacity MŠ
  • ZŠ a celková rekonstrukce sociálního zázemí
  • Více aktivit v rámci jednoho projektu a indikátor
  • Více MŠ - navýšení kapacit pouze u některých
  • Vybudování přípravné třídy v ZŠ
  • Výstavba MŠ a hodnocení projektů
  • Soulad s akčními plány vzdělávání
  • SŠ a výstavba nového objektu
  • Výstavba školícího centra
  • Přírodní učebna pro environmentální výuku
  • Soulad projektů s akčními plány a strategické dokumenty
  • Dětstké hřiště při MŠ
  • Zajištění bezbariérového přístupu a zpřístupnění školy
  • Inkluze ve vzdělávání
  • Praktické školy
  • Podpora třídy určené pro skupinovou integraci
  • Software
  • Investiční projekty - způsobilost neinvestičních nákladů
  • Minimální výše dotace u výzev vyhlašovaných u SC 2.4
  • Majetek jako předmět projektu
  • Sportovní hala/sportoviště/hřiště u ZŠ a MŠ
  • Rekonstrukce osvětlení ve třídách
  • Interaktivní tabule
  • Knihovna při ZŠ
  • Dětský jazykový tábor
  • Další subjekty podílející se realizaci vzdělávacích aktivit
  • Dotace pro nástavbu, intenzifikaci a rekonstrukci MŠ
  • Základní umělecká škola
  • Rekonstrukce bazénu v mateřské škole
  • IT učebna
  • Podpora oblastí ve Vzdělávání
  • Podpora projektů typu IQ parky, Science Learning Centra apod.
  • Přírodovědné vzdělávání
  • Nová přístupová komunikace k MŠ
  • Církevní právnické osoby jako žadatelé o podporu