Výzva č. 20 - nízkoemisní a bezemisní vozidla
V případě, když by žadatelem bylo samotné město, pak by přímo město muselo mít na sebe platnou licenci k provozování linkové osobní dopravy podle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů, a za této situace by bylo oprávněným žadatelem ve výzvě č. 20. Nicméně město by rádo poté výstupy projektu svěřilo do užívání Technickým službám Města jako své příspěvkové organizaci, která byla mimo jiné zřízena za účelem provozování městské hromadné dopravy ve městě. Bylo by to možné?
Z výčtu oprávněných žadatelů a příjemců a nastavení aktivity nejen podle Specifických pravidel, ale i Programového dokumentu IROP, jasně vyplývá, že se musí jednat o subjekt přímo zajišťující dopravní obslužnost = subjekt přímo provozující pořízená vozidla (a zodpovědný za předepsaný výkon veřejných služeb, minimální proběhy apod.). Uváděný "model" svěření vozidel žadatelem-městem do užívání dopravci-TS toto nesplňuje.
Odpověď ze dne 30. srpna 2016
Byl tento článěk pro vás užitečný?