Zavedení elektronické licenční správy

Podstatou projektu je zřízení elektronického informačního systému, který umožní vedení správního spisu a evidence a vyřizování žádostí o udělení licencí v elektronické formě.

Programové období: 2007-2013
Operační program: IOP
Příjemce: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Zahájení projektu: 21.9.2009
Ukončení projektu: 20.12.2012
Téma projektu: eGovernment
Stav projektu: Dokončený

Cílem je tak usnadnit komunikaci se všemi zúčastněnými stranami, zejména s ekonomickými subjekty v roli klienta Licenční správy. Projekt zjednoduší a zefektivní výkon jednotlivých úkonů správního řízení a umožní nadřízeným pracovníkům efektivní koordinaci a kontrolu činností vykonávaných jednotlivými referenty. Pro zajištění efektivnější komunikace mezi orgány veřejné správy a ministerstvem bude elektronická licenční správa provázána s dalšími informačními systémy. „Systém bude komunikovat s centrálními registry, které zlepší automatické přejímání dat a zrychlí oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy a místní samosprávou. Komunikace bude probíhat online prostřednictvím datových schránek. Projekt rovněž umožní zpracovávat veškeré doklady elektronicky a uchovávat je pro další operace,“ uvádí projektová manažerka Marcela Kropáčová. Kromě toho systém také zajistí bezpečné uložení dat pro další orgány státní správy. Systém bude flexibilní a bude umožňovat další rozvoj způsobený zejména relevantními legislativními úpravami.

Výše dotace EU: 57 305 864,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 12 235 760,00 Kč
 
Celková částka: 69 541 624,00 Kč